Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

torsdag 21 juli 2016

Halvvägs-uppdatering: #summerread16

Som jag skrev i det här inlägget så deltar jag i Mias sommartävling: #summerread16! Den tävlingen/utmaningen pågår mellan den 20 juni tills den 20 augusti, alltså så har vi kommit precis halvvägs nu. [20 juli när inlägget skrivs] Alltså: DAGS FÖR UPPDATERING! Hur tusan går det för mig egentligen? Haha, knappt jag vet själv...


1. Gudarnas test #2
Utläst 20 juni.
Boken är på 250 sidor.

2. Femtio nyanser av frihet #3
Utläst 27 juni.
Boken är på  440 sidor.

3. Femtio nyanser av mörker #2 [omläsning]
Utläst i slutet av juni/början av juli.
Boken är på 383 sidor.

4. Lola och pojken i huset bredvid #2
Utläst i början av juli.
Boken är på 286 sidor.

5. Glassvärdet #2
Utläst 14 juli.
Boken är på 447 sidor.

6. Dubbelbokat
Påbörjad 16 juli...
Antal sidor räknas med på nästa rapport.


Totalt antal lästa sidor: 1086
Totalt antal utlästa böcker: 5 (av 10 - som är mitt "mål"!)

Känner att jag borde kunna hinna läsa ut 5 böcker till och ligger hyfsat bra till, för att komma upp till min gissning på att läsa 10 böcker. Fast ja, det känns väldigt långt ifrån på ett sätt också.... hmm.
 
Hur ligger ni andra till? :D Kramkram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...