Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

söndag 3 januari 2016

Bloggstafett - boken Askfödd "Schemat"

Jag tänkte berätta att jag är med i en bloggstafett som drar i gång den 18 januari! Temat för den här bloggstafetten är att vi ska läsa boken Askfödd av Sabaa Tahir och sen skriva en liten recension eller bara vad man tyckte om boken! Jag var lite sen, så hann inte nappa åt mig ett fysisk exemplar, men har i alla fall fått boken som e-bok! Så ska försöka läsa i det formatet, även om det inte är vad jag är van vid. Vet inte så mycket om boken, men den verkar riktigt spännande och bra i alla fall!


Här har ni listan över de som deltar: (vet dock inte vilken tid inläggen ska vara uppe på dagen!)
 
 
18 januari

19 januari

20 januari

21 januari

22 januari
23 januari

24 januari



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...