Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

torsdag 8 oktober 2015

Läsrapport: September 2015

Nu har mer än halva året gått och löven börjar nu skifta färg på träden innan det är dags för julen och snön att komma. Här kommer min läsrapport för den föregående månaden - September!



 
Antalet lästa böcker under september 2015: 4 stycken!
  1. Killar, kompisar och lyckokort av Cathy Hopkins
  2. Röd drottning av Victoria Aveyard
  3. Killar, kompisar och kosmiska kyssar av Cathy Hopkins
  4. Hata Romeo av Rachael Wing
Antalet påbörjade böcker som jag inte hann läsa ut? Ingen, tror jag.

Hur många sidor är lästa? 900 (yay jämnt!)
Hur många författare per kön? 4 kvinnor versus 0 män
Hur många böcker är recenserade? 1 (men 1 sen en tidigare månad också)
 


  
Hur många var bibliotekslån? 0
Hur många var egna? All of them.
 
Köpta böcker: ingen aning, haha. I så fall kanske 1, på loppis.
Böcker jag fått: mitt första rec-ex : röd drottning
 
 
Bra: Killar, kompisar och lyckokort (då den andra var en omläsning)
Bättre: Hata Romeo (älskade verkligen!)
Bäst: Röd drottning
 
Tyckte faktiskt att det här var en ganska bra läsmånad! Jag inledde månaden med en av Cathy Hopkins. Jag och fyra andra bokbloggare höll i vår första bokcirkel och skypade. Boken som vi pratade om var Röd drottning, och den älskade jag verkligen. I alla fall gillar starkt! Och det var vi alla överens om, eller hur? ;) Sen så avslutade jag månaden med Hata Romeo ♥ Åhhh, den överraskade mig så stort! Gillade i alla fall alla böckerna!
 
 
Ni får ha en underbar höst alla och läsa mycket - så hörs vi!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...