Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

söndag 5 juli 2015

Läsrapport: Juni 2015

 
Antalet lästa böcker i maj 2015 är: 3 stycken!
  1. Anna och den franska kyssen - Stephanie Perkins
  2. För då minns jag kärleken - Charlotte Alfvin, Minna Tunberger
  3. Maze runner: I dödens stad - James Dashner
 
Antalet påbörjade böcker som jag inte hann läsa ut? 0
 
Hur många sidor är lästa? 850
 
Hur många författare per kön? 2 kvinnor och 1 man
 
Hur många böcker är recenserade? 0/3. De kommer nog så småningom.
 
  
Hur många var bibliotekslån? 0
Hur många var egna? 3 (1 var en hyllvärmare)
 
Köpta böcker: 6 pocketböcker på rea, som är påväg till mig just nu!
Böcker jag fått: 0
 
  
 
Bra: För då minns jag kärleken
Bättre: Anna och den franska kyssen
Bäst: Maze runner: I dödens stad
 
Det var alla böcker på över 200 sidor. 2 stycken var runt 300. Men nog om det. För då minns jag kärleken var bra, men den kommer nog inte stanna hos mig så längre. Anna och den franska kyssen var vääääldigt bra. Och söt och allt det där. Och älskvärd. Maze runner: I dödens stad var >>> asdfghjkl bra. Så spännande och älskade den verkligen, vilket jag inte alls trodde. Så den var superbra!
 
 
Så Juni var en bra bokmånad! Trots att jag bara läste 3 böcker, men ändå. Jag gillade i alla fall alla tre, och det är ju huvudsaken. Jag har dock inte utnyttjat sommarlovet så mycket till att läsa. Men det kommer kanske! Vi får se, haha.
 
Hur var Juni för er? Läste ni något bra? (tar gärna emot tips)
 
 

1 kommentar:

  1. Bara så du vet så råkade du skriva antal lästa böcker i maj fast det är läsrapport juni. Jag själv tycker det är så jobbigt när man råka göra sånna saker så tänkte bara säga det. Hoppas du inte tar illa upp för inge illa menat, ville bara hjälpa. :) <3

    SvaraRadera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...