Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

torsdag 30 april 2015

Läsrapport: April 2015

Jösses, nu är April också slut! Vart tar tiden vägen? Här kommer i alla fall månadens läsrapport:

 
Antalet lästa böcker i April 2015 är: 4 stycken!
  1. Femtio nyanser av mörker - E L James
  2. Angel - Katie Price
  3. Sökaren - Harlan Coben
  4. Född fenomenal - Josephine Bornebusch
Antalet påbörjade böcker som jag inte hann läsa ut? 1 - Avdelning 73 av Sofie Sarenbrant. Sen har jag ju läst en novell ur novellsamlingen My true love gave to me, men räknar inte med den, då jag bara läser i den när jag känner för det.
 
Hur många sidor är lästa? 1355
 
Hur många författare per kön? 3 tjejer och en kille! (The Queens dominerar)
 
Hur många böcker är recenserade? 0/4 .. pinsamt? JA! Har åtminstone fått klart Mars-recensionerna.. något i alla fall! Men inte så bra gjort av mig ..
 
 
 
 
Hur många var bibliotekslån? 2 stycken
Hur många var egna? 2 stycken (inga hyllvärmare dock)



Bra: Angel
Bättre: Femtio nyanser av mörker
Bäst: Sökaren & Född fenomenal (går inte att välja)
 
3 av böckerna låg på 200-300 sidor, medans Femtio nyanser av mörker låg på ungefär 500 sidor. Så lagom tjocka! Och alltså Angel var väll den bok som jag inte gillade så mycket överhuvudtaget, störde mig så sjukt på den ibland! FNAM var en bra fortsättning, Sökaren ett bra avslut (hoppas dock fortfarande på en fyra, har till och med mailat Harlan Coben och frågat om det kommer en fyra, men har inte fått något svar tyvärr) och Född fenomenal är en helt FAB och fristående bok - som det var klass på!
 
Så jag är väll hyfsat nöjd över den här månaden! Har även köpt 4 böcker av en bokbloggerska, som förhoppningsvis kommer hem till mig snart! Så förbered er på en bookhaul! :D Det är böcker som jag har velat läsa länge ... kan jag i alla fall avslöja ;)
 
Hur tycker ni att April har varit? Läste ni mycket? Något annat kul? Och ska ni på någon majbrasa ikväll? :D Jag själv ska det i alla fall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...