Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 30 januari 2015

Jag lever & förlåt för ett dåligt mobil-inlägg!

 

Det här är vad jag "unnar" mig idag. Inte så kul, får väll vara glad för mitt fina block ifrån Lagerhaus! :D

Förlåt för super dålig uppdatering! Skriver detta på min mobil , så varnar för att det inte blir perfekt! Anledningen är att jag rymt till mina mormor & morfar då min lillasyster har haft magsjuka.. :/ och har ingen dator här, så varit lite svårt med uppdateringen! Hade tänkt skriva om förintelsensdag m.m.. Men det gick åt skogen!

Kan meddela att vi inte hade vägglöss vilket är jätte skönt! bara att vi trott det i typ 4 veckor, om inte mer! Men skönt är det i alla fall, trots att det är ganska svårt att släppa det så plötsligt! Att min mamma tvättat kläder Massor & att ständigt vara på sin vakt!

Men det känns som att allt är jobbigt just nu. Jag har ingen ork till läxor eller något överhuvudtaget. Usch! Jag är egentligen inte en sån som klagar, utan pinar snarare mig själv oftast. Att gå till skolan trots att jag mår skit, har feber osv. Bara för att ta något. Så jag ber om ursäkt om jag är jobbig , haha. ❤️ UppdateringNu verkar det som min mamma har magsjuka också, jag orkar inte. Saknar dem så mycket. 



En fin bild från mitt rum! Som jag börjat sakna lite nu! Får se när jag ska våga mig hem .. Hehe! :)

Jag har beställt hem två böcker från biblioteket! Håll huvudet kallt: Ett fall för heather wells & tror att född fenomenal är på väg in! Som jag har reserverat i ett tag! Hoppas de kommer in på Måndag!




Annars så ska jag få beställa 3 böcker från bokus idag! Katherine - teorin (John Green) , kanske är det allt du behöver veta ( E. lockhart) och My true love gave to me av massor av bra författare! Den är på engelska och består av massa noveller! Ska bli min första bok på engelska !! Yaaay :D är så taggad!



Läsningen går rätt dåligt just nu, men hoppas mina nya böcker får i gång den igen! Ha det bra nu alla! Kram <3 en liten uppdatering från mig i alla fall .. Och förlåt för de stora bilderna , vet inte hur man gör dem mindre i mobil - appen!                                      
Uppdatering igen: Är hemma nu, så har gjort bilderna lite mindre, så inte allt ser så failat ut, haha.

8 kommentarer:

  1. åå vad jobbigt det låter, sköt om dig ! kanske detta kan pigga upp dig en smula. jag har nämligen taggat dig i vårlängtan-taggen :) kram, liza

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) åh tack så mycket! Ska bli jätte kul att göra! Får nog vänta tills jag har dator i alla fall! Kram, Hannah!

      Radera
  2. Så tråkigt med magsjukan och allt :( Men fina böcker som du beställt, hoppas du gillar dem :)

    Svar: Jadå, du får gärna låna bokbloggsjerka bilden om du vill :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken! :) ja jag hoppas böckerna är bra & tack för bilden! Den var super fin! Förresten hur gjorde du den? Om man får fråga , haha! Kram

      Radera
  3. Oj det låter ju jättetråkigt :/ Hoppas du klarar dig undan magsjukan haha ;D Och böckerna du du har beställt verkar bra, hoppas du gillar dem! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte kul alls! Ja, det får man hoppas!
      Ja, vi får hoppas att böckerna är bra! Kram

      Radera
  4. Har läst båda böckerna om Heather Wells som finns på svenska och tyckte riktigt mycket om dem! Hoppas du också gillar dem. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har redan läst första boken om Heather Wells som jag typ älskade! Så har längtat efter den här boken nu! :) så synd att resten av serien inte blir översatt, men man kanske ska maila Wahlströms och tjata lite på den, haha! Kram

      Radera

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...