Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

tisdag 30 december 2014

Några fler hårda paket

 
 Four (noveller) av Veronica Roth
Allegiant #3 av Veronica Roth
 
 
 
 
Jag fick även böckerna Eleanor & Park ♥ & fortsättningen på boken Maze Runner: i dödens labyrint, som ni ser ovan! Läs inlägget hääär! Den sistnämnda boken har jag redan läst och recensionen på den kommer ni till om ni klickar på dess namn i början av inlägget.
Anledningen till att jag önskade mig första delen i serien maze runner, var för att jag fick andra delen i julklapp av en kompis & jag är en sån som vill ha en komplett serie, inte en halv! Sen så gillade jag boken också!
 
Några böcker jag fortfarande saknar är första delarna i serien Divergent. Jag fick Allegiant (sista delen) & four (en extra bok med noveller) i julklapp! Så nu vill jag ha Divergent & Insurgent! Ni får gärna köpa dem åt mig! ;) Just kidding!
 
Jag skulle egentligen fått Kanske är det allt du behöver veta i julklapp, men den var slutsåld på bokus! :( Vi ska äventuellt beställa hem den ändå! :D
 
                                                  Kanske är det allt du behöver veta (inbunden)
 
 
Så sammanlagt fick jag 5 böcker som jag tackar tomten hjärligt för! ♥ Det är inte så dåligt för att vara den första jul jag önskar mig böcker! Jag fick så klart mer saker, så kan visa mina fina anteckningsblock jag fick! Ni har kanske märkt att jag varit på jakt efter några .. & de här är som jag velat ha , olinjerade, blanka sidor. Redo att börja användas!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...