Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

tisdag 28 oktober 2014

Böcker att läsa innan årets slut ..

Om ni läst rubriken så fattar ni nog vad det här inlägget kommer att handla om. De flesta av böckerna har jag reserverat på biblioteket och några kommer jag att göra inom kort.
Men det står att de beställt böckerna på bibblan .. men har snart väntat på att de ska komma i drygt 1 månad. + Det är några stycken och jag vill hinna läsa dem i år :(

Jag ger dig solenVärldens viktigaste kyss8 saker du aldrig skulle våga
Maze runner : i dödens labyrint (Inbunden)  kanskeihop
 Jägaren (Häftad)Född fenomenal
1. Jag ger dig solen - Jandy Nelson
2. Världens viktigaste kyss - David Levithan
3. 8 saker du aldrig skulle våga - Eva Susso & Moa Eriksson Sandberg (Provläste lite i den på bokus .. och den verkar så bra!)
4. The Maze Runner: I dödens labyrint - James Dashner (Vill läsa innan jag ser filmen!)
5. Offpist - Johanna Schreiber (Fortsättning på Carlstensveckan!)
6. Kanske ihop - Johanna Lindbäck (Fortsättning på boken Lite ihop.)
7. Född fenomenal - Josephine Bornebusch (Handlingen verkar så bra!)
8. Jägaren - Harlan Coben (Del två i serien Mickey Bolitar)
[Om någon märkt var ordningen fel.. ändrat det nu! Och det blev lite sent för har inte varit hemma, men nu är det fixat.]

Det där är dem böckerna jag kommer på just nu! De har beställt alla på biblioteket så de borde komma in någon gång. Såg igår att The Maze Runner har kommit i alla fall! :D Så får hämta ut den någon dag. Jag står åtminstone först i kön på Levithans bok och född fenomenal! (Kan vara några fler)
Nu till böckerna som kanske inte kommer att finnas på bibblan.. :

Det handlar om dig (kartonnage)Kanske är det allt du behöver veta (inbunden)
  

Four (Divergent) (inbunden) Allegiant (inbunden)

1. Det handlar om dig - Sandra Beijer (De har ej beställt ännu..  så lär inte komma in)
2. Kanske är det allt du behöver veta - E. Lockhart (Ej beställd.. men fortfarande rätt ny så det finns chans att de tar in den)
3. Four - Veronica Roth (Då den är en extra bok är förhoppningarna små.)
4. Allegiant - Veronica Roth (De har de två första böckerna i serien, så de borde köpa in den sista .. tycker man)

Det är såklart massvis med fler böcker som jag vill läsa.. som te.x. Engelfors-serien.

~~
Jag har skapat en "testblogg" för mig själv som är privat. Har där skapat en design som jag är rätt nöjd med och ska någon gång testa den på min blogg här. Men är lite rädd att mina läsare inte ska tycka om den.. men kan fortfarande byta tillbaks till den gamla. Den är bl.a. vit och lite mer enkel. Inte så plottrig. Är ni sugna på att se den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...