Drop down menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

fredag 1 augusti 2014

Goodbye July and ...


Gud, tänk att det redan är Augusti och att hela Juli är slut! Det är faktiskt rätt tråkigt.. för solen lyser inte lika mycket & snart börjar skolan. Det känns även som man inte hunnit med något på lovet.

 
Ihhhhhh såg idag att Allegiant har nu kommit ut på svenska !!!! :DD I endast inbundet format, fast jag gillar det mest! Så nu funderar jag på om jag ska köpa den eller vänta tills den kommer ut på biblioteket.. Men är väldigt pepp på att läsa om serien & Allegiant för såg äntligen (!) Divergent igår online, för kunde först inte se filmen, (pga 15-årsgränsen) men sen ändrade ju de till .. tror det var 11 år. Men då gick den bara på biografer rätt långt ifrån mig. :/  Men nu har man sett den!
 
Känner även att det är dags att läsa om Rör mig inte & Rädda mig inte, så man kan ta sig an Sätt mig ibrand! Av Tahereh Mafi. Jag har vunnit den serien, så det känns som att jag borde läsa den snart! Och blev sugen på den efter att jag sett Divergent.. rätt skumt!
 
 
Har även snöat in mig på böckerna ovan! De handlar om Jennie som blir bortrövad från sin familj när hon är 3 år & när hon är runt 13 år (tror jag) får hon se en gammal bild på sig själv på ett mjölpaket i skolan. På engelska heter första boken något med flickan på mjölkartongen. Men jag letar nu efter de här böckerna på Svenska, då jag kollade med B.Wahlströms & de tillverkar inte längre böckerna för de är rätt gamla. Men jag har hittat några av dem begagnade, men vissa är utan bild och skulle vilja ha samma slags omslag. Så de finns i andra slags modeller också, som om du har hela serien och är intresserad av att sälja får du gärna höra av dig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en söt liten kommentar! ♥ Det kan vara saker som att du gillade inlägget, någon bok som verkar intressant, ett boktips, jag har ett tips till din blogg eller om det är något som ser konstigt ut eller inte funkar. Feel free to write, om vad som helst. För lite längre frågor eller något annat kontakta mig på : Hannah.blogg14@gmail.com , annars går det i kommentar! :) PS. Kryssa i "AVISERA MIG" för att få ett mail när jag svarat på din kommentar!

Du gillar kanske även:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...